`text{- Mark is fishing}`
`text{- Jill is playing with a jerry}`
`text{- Alice is reading book}`
`text{- Tom is playing badminton with his friend}`
`text{- Grace is eating frech fries}`
`text{- Hugo is eating the hamburger}`
1 : Grace is eating frech fries
2 : Alice is reading book
3 : Jill is go fishing
4 : Hugo is eating hamburgers
5 : Mark is go fishing
6 : Pat and Tom is playing badminton
Xin hay nhất nhé!!!!!!!
Question 25. (TH) Students learn to prioritise their tasks. It is essential. => It is _______. Question 26. (VD) The last time I visited the students with disabilities was last Monday. => I have _________. Question 27. (VDC) She decided to learn abroad, which surprised us. (decision) => (Use the noun in bracket and a to-infinitive phrase)
Phân tích thành nhân tử Lần đầu đặt câu hỏi mong mọi người giúp đỡ ạ
1.Nhận xét về thái độ tình cảm của tác giả thể hiện trong đoạn trích ? Qua đoạn trích ,em rút ra bài học gì cho bảntrích Giúp mik vs ạ hứa cho ctlhn
Calli : Freak D Làm chất lượng tý vì tận 60 điểm
làm giùm mình phần btvn bài 3, 4 nhanh mình cần gấp
Giúp mình với mọi người ơi huhu
chứng minh x^3+2y^2-2x-4y+18>0 với mọi x,y
Giúp mik bài 2 với ạ !.Chứng minh sao cho vế trái = vế phải í
Giúp mình với 2p nữa cô bắt nộp
cíu tớ dớiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Loga.vn - Cộng Đồng Luyện Thi Trực Tuyến