I.
1.B
2.C
3.C
4.D
5.D
II.
6.B
7.C
8.B
9.A
10.C
11.A
12.B
13.C
14.C
15.B
Chúc bạn học tốt !!
Làm hộ mìn nhé ! Cảm ơn nhìuuuu
1 Circle the odd word out. 0 pears bananas chips apples 1 steak sausage chicken carrot 2 cola orange juice watermelon water 3 bean spinach broccoli burger 4 cheese salad yoghurt milk 5 pasta chocolate mousse cheesecake biscuit 5 2 Look at the words in Exercise 1. Write two more words to match each group. 0 oranges watermelons 1 2 3 4 5 10 3 Complete the sentences with the correct form of have got. 0 A Have you got a problem with eating meat? B Yes, I have . I’m a vegetarian. 1 A Ted a headache? B No, he . 2 A What Rita in her fridge? B She ice cream and some milk. 3 A your parents a restaurant? B Yes, they . 4 A this orange juice any sugar in it? B No, it . 5 A you and your sister any chocolate? B No. We any chocolate. We don’t like it. 10 4 Write C for countable or U for uncountable. 0 pear C 00 water U 1 bean 2 cheese 3 mushroom 4 egg 5 spinach 5 5 Circle the correct answers. 0 Have some / any / a biscuits. 1 We haven’t got any / a / an vegetables. 2 I’d like any / a / an strawberry cheescake. 3 I haven’t got any / a / an time. 4 Would you like some / a / an water? 5 I’d like any / a / an apple. 5 Think Level 1 Test 3 PHOTOCOPIABLE © Cambridge University Press 2015 Name Class Date 6 Complete the conversations with how much, how many, some or any. 0 A How many pears do you need? B It’s okay. I don’t need any . 1 A Have you got peppers? B do you want? 2 A I’d like strawberries, please. B would you like? 3 A meat do you need for the barbecue? B I just need sausages. 4 A eggs do you want to buy? B I don’t need eggs. 5 A There are oranges in the kitchen. B are there? 10 7 Complete the questions. Use how much or how many and the food words in the pictures. 0 How many mushrooms have you got? 1 do you want? 2 are there? 3 would you like? 4 has she got? 5 do you want? 15 8 Match the answers to the questions in Exercise 7. a 0 Not many. Just one. b Not much. I don’t like sweet things. c Not much, thanks! I’m not very thirsty. d A lot. She’s making juice for the party. e Not many. There are only three. f A lot, please. It tastes great with chips! 5 9 Write too, too much or too many. 0 too hot 1 spicy 2 orange juice 3 sweet 4 lemons 5 salt 5 10 Find and underline the mistakes. Then write the correct phrase. 0 This exercise is too much difficult. too difficult 1 This tea isn’t enough sweet. 2 Relax! There are too many biscuits for all of you! 3 How many cheese would you like? 4 I ’ve got a lot beans. Let’s make a salad. 5 There isn’t some onion rings. Let’s buy some.
Câu 1: Xác đinh biện pháp tu từ trong hai câu thơ sau: "Bởi hai tiếng nhân văn được cất vào sâu thẳm Bởi vẫn giữ vẹn nguyên hai tiếng đồng bào." Câu2 Em hiểu như thế nào về ý nghĩa hai câu thơ: Thủ tưởng phát lệnh rồi, em đã nghe rõ chưa "Trong cuộc chiến này sẽ không có một ai bị để lại"
Cách giải bài toán 5/7+x/35=4/5
vẽ hình nx nha lm đẦY ĐỦ CHO EM NHA EN DG RẤT CẦN MÀ CHX ai giúp lm j cx đc
rút gọn biểu thức (-4x^3y^3+x^3y^4)/2xy^2-xy*(2x-xy) help me
Sáng tác một bài văn, tuỳ bút hoặc bài thơ với chủ đề “Thiếu nhi Việt Nam làm theo 5 điều Bác Hồ dạy” qua đó thể hiện suy nghĩ, tình cảm của thiếu nhi với Bác Hồ, những việc làm tốt theo 5 điều Bác Hồ dạy. Các bạn ơi, giúp mình với, mình cần gấp, mình cảm ơn trước nha
1/ (Giải bài toán bằng cách lập phương trình) Một khu vườn hình chữ nhật có chiều dài hơn chiều rộng 10m. Nếu giảm chiều dài 3m và tăng chiều rộng 6m thì diện tích tăng thêm 117m² . Tính diện tích ban đầu của khu vườn. 2/ Cho ΔMNP có MD là đường phân giác (D ∈ NP) Biết MN=8c, MP=10cm, DP=7,5cm a) Tính độ dài đoạn DN b) Qua D vẽ đường thẳng song song với MP cắt MN tại C. Tính NC. ( Kết quả làm tròn đến chữ số thập phân thứ 2)
Giúp em vs ạ mai em phải nộp cho thầy giáo rồi
Giúp mình với.giúp mình với.giúp mình với
Loga.vn - Cộng Đồng Luyện Thi Trực Tuyến