9. Would you like (little/ a lot of/ many/ some) more tea? 10. It usually (drives/ brings/ spends/ takes) my father thirty minutes to go to work every day. 11. Choose the word whose underlined part is pronounced differently:(naked / wicked/ visited/ knocked ) 12. Choose the incorrect part indicated by A, B, C or D in the following sentence. Be carefully (A) ! You shouldn’t (B) go out alone (C) at (D) night. 13. Liz wants to (make/ take/ reach/ spend) a lot of pictures to show the trip to her parents. 14. My brothers often play football (at / for / on / in ) Sunday afternoon. 15. Could you (go on/ look after/ turn off/ look for) the radio, please? It’s very noisy. 16. He is working hard (so that/ so/ in order to/ therefore) he can pass the exam. 17. Na’s very tired; (although/ therefore/ however/ but), she has to finish her work before going to bed. 18. He has got a lot of information; (so that/ however/ therefore/ moreover), he can write a report. 19. This test must (be done/ be do/ do/ did) carefully. Giúp e bài này voéi ạ e cảm ơn
hộ mình với nhanh nha mình đang gấp cảm ơn
kể 1 số ứng dụng của số tự nhiên trong thực tế
giúp mik với mik cần gấp , camon ak
cho điểm o thuộc đường thẳng xy vẽ tia oz . Vẽ Om và On lần lượt là tia phân giác của xOz và zOy Tính Mon
Mn giúp e vs akkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Phát biểu thành lời các mệnh đề sau và xét tính đúng sai của nó
giải giúp em vs mn đánh trắc nghiện hoi nha
phân tích đa thức thành nhân tử f, $a^{2}$ -5a -14 g, 2$m^{2}$ +10m +8 h, 4$p^{2}$ -36p +56 i, 2$x^{2}$ +5x +2
hai học sinh xuất phát cùng một lúc tại 2 điểm A và B cách nhau 1000m. Học sinh thứ nhất có tốc độ 2,5m/s , học sinh thứ hai có tốc độ 4m/s. Hãy tính khoảng cách của hai học sinh đó sau khi chuyển động được 2 phút trong các trường hợp: a) học sinh thứu nhất đi từ A về B, Học sinh thứ 2 đi từ B về A b) hai học sinh xuất phát tại điểm A
Loga.vn - Cộng Đồng Luyện Thi Trực Tuyến