Mọi người giúp mình với ạ.Mình đang cần gấp ạ.Cảm ơn mọi người nhiều ạ.
III.Read the articles about the favourite Saturday activity of some students, and then answer the questions. A.Carlos – Rio de Janeiro, Brazil. Go to Ipanema Beach. Play volleyball or go swimming in the Atlantic Ocean. Look at the people. Everybody is happy. It’s my favourite place. B.Michiko – Tokyo, Japan. Go to a department store in Shibuya. Shibuya is a great shopping area in Tokyo. Sometimes it’s very crowded, but that’s OK -I love shopping. C.Lise – Paris, France. Go to the Eiffel Tower. It’s really tall. Look at the river and the beautiful buildings. The view of Paris is great. D.Jason – New York City, USA. Go to the skating rink in Central Park. Look at the ice-skaters. They’re good! Or, go skating. It’s really fun Is Shibuya in Paris? ________________ Are the ice-skaters in Central Park good? ________________ What is the name of Carlos’s favourite place? ______________ Is Michiko a shopping fan? ________________ Where is Carlos from? ________________ Is the Eiffel Tower in France? ________________ Is Central Park in Tokyo? ________________
Theo em, đặc điểm nào của hệ bài tiết giúp thằn lằn thích nghi cao với đời sống ở cạn?
Tìm một số nhân với. 5 rồi cộng thêm 24 đơn vị được kết quả lak 59.Hãy tìm số đó?
viết một đoạn văn 3 đến 5 câu tả về bạn thân của em ko chép mạng
biết 8 % của số x là 2,4. vậy số x là
ai làm hết em cho ctlhn nha lẹ nha e sắp nộp òi huhu
cách để đặt tâm thước đo độ vào 1 điểm hợp lí: giải thích: Ta xem điểm nào nằm giữa 2 điểm còn lại thì ta sẽ đặt tâm thước đo độ vào điểm nằm giữa trong 2 điểm còn lại Trong bài số đo góc thì cách mình áp dụng vào bài luôn luôn đúng đúng không ạ sau khi đặt tâm thước đo độ vào 1 điểm hợp lí thì ta tính những điểm khác đúng không ạ mình nói đúng không ạ xong mình vote 5 sao cảm ơn nhiều ạ giúp mình với
Quy đồng mẫu các phân số sau Âm 7 phần 11 và âm 2
help me cần gấp ạ, nếu có chép mạng thì kiếm ở đâu đó xa xa giúp mình với ạ, tự viết cho hay nhất ạ
Loga.vn - Cộng Đồng Luyện Thi Trực Tuyến