1. Mr Thanh/ didn't/ to/ travel/ Korea. 2. It/ 250 km/ Ho Chi Minh City/ Da Nang. 3. My hometown/ used to/ small village. 4. How/ it/ Ha Noi/ Singapore/ past? 5. Lana/ use to/ on foot/ school/ or/ car? 6. He/ used/ good/ student/ but/ now/ poor.
Viết đoạn văn ngắn nêu cảm nhận vủa em về chú bé Lượm
tổng 1 lớp học có 35 HS . Biết số HS nam bằng 4/3 số HS nữ . Tính số HS nam và số HS nữ . CẦN CỰC KÌ GẤP . MONG LÀM NHANH NHANH HỘ IEM . IEM CẢM ƠN !
Cho đường tròn tâm O dây AB. Các tiếp tuyến A, B cắt tại C. Trên dây AB lấy điểm E ( EA>EB). Et vuông góc với OE tại E cắt CA, CB lần lượt ở I và K. a. OAIE, OEBK nội tiếp b. Tam giác OIK cân c. OICK nội tiếp
Vai trò của cá lưỡng cư bò sát
Cảm nhận nhân vật thị trong tác phẩm vợ nhặt
hãy nêu các bước tìm kiếm phần văn bản
Hãy viết một đoạn văn tả về quê hương của em. Mong các anh chị giúp
Giải hệ phương trình và phương trình sau
1. Fill in the blank with a word/ phrase in the box. trains, discourage, transport, expensive, example, problem, cities, pollution Traffic congestion in many (1) .... around the world is severe. One possible solution to this (2) .... is to impose heavy taxes on car drivers and use this money to make public transport better. One of the first benefits of such a measure is that the heavy taxes would (3) .... car owners from using their cars because it would become very (4) ...... to drive. This would mean that they would begin to make use of public (5) ...... instead, thus reducing traffic problems and (6) ..... as well. Another benefit would be that much more use would be made of public transport if it was improved. It is often the case that public transport in cities is very poor. For (7) ..... , we often see old buses and (8) ...... that people would rather not use. High taxes would generate enough money to make the necessary changes.
Loga.vn - Cộng Đồng Luyện Thi Trực Tuyến