He always ________ for a walk in the evening.
A. is going
B. goes
C. going
D. go
Thì HTĐ vs chủ ngữ số ít
`->` B
- Có "always" là trạng từ chỉ tần suất, là dấu hiệu cho thì HTĐ
Mà Chủ ngữ ở dạng số ít "He" `->` chia động tự ở dạng số ít
(●≧ω≦)9
giúp mình vs ạ cảm ơn chước nghe mình cần gấp trong vòng 8p nhe
VIII Find the mistakes and correct: 1. A robot can builds houses, apartments and offices. A B C D 2. Scientists are working on how to invent a intelligent robot. A B C D 3. The children can work in groups when they were at school yesterday. A B C D 4. Children couldn’t stayed at home alone when they were 5 years old. A B C D 5. I don’t agree of you that a robot will be able to understand what people say. A B C D
vẽ anime nữ tâm trạng buồn , khóc NL: áp lực.......
Làm hộ mình nhanh với cần gấp lắm. Nhanh xong mình tick cho
(A-B)^2 = (B-A)^2 đúng hay sai v mn
-Dịch: 1. Qualities The lesson contributes to fostering in students qualities such as kindness, hard work, honesty, responsibility , ... through a number of specific manifestations as follows: - Show friendliness and harmony with friends; love and respect teachers; Respect the difference between you and everyone. - Know how to prepare learning materials and tools and actively participate in group activities. Do not arbitrarily use your colors, artwork and utensils without your consent. - Share honestly your thoughts and feelings, show your appreciation for your products and artwork, yours and others. 2. Capabilities : Lessons contribute to the formation and development of the following competencies: 2.1. Artistic ability - Recognize the shape and facial features of the students in the group/class. - Draw your portrait with available strokes and colors, initially know how to express your portrait characteristics at a simple level . - Share your feelings about your paintings; know about the application of portrait painting to life. 2.2. General Abilities - Autonomy and self-study capacity: Know and prepare enough tools and materials for learning, take initiative in learning activities. - Ability to communicate and cooperate: Know with you to exchange, discuss and comment on facial features and products, art works. - Ability to solve problems and create: Know how to use tools and paintings to practice creating products. 2.3. Other Special Ability - Language ability: Use the language to describe your face and exchange and share in learning. - Physical ability: manifested in hand activities in the skills of manipulating lines, shapes, colors , ...
Hai xe xuất phát đồng thời từ A đi về B. Xe thứ nhất đi nửa quãng đường đầu với vận tốc v 1 = 40 km/h và nửa quãng đường còn lại với vận tốc v 2 = 60 km/h. Xe thứ hai đi nửa thời gian đầu với vận tốc v 1 và nửa thời gian còn lại với vận tốc v 2 . a) Tìm vận tốc trung bình của mỗi xe. b) Biết người chạy chậm chạy về đích sau người kia 20s. Hãy tính đường AB. c) Khi một xe đến đích thì xe kia cách đích bao nhiêu? Giúp với mik đang cần gấp
Cho hai xe đồng thời xuất phát từ A trên đoạn đường AB có độ dài s. Xe 1 trên nửa đoạn đường đầu đi với vận tốc v, nửa đoạn đường sau đi với vận tốc u. Xe 2 trong nửa thời gian đầu đi với vận tốc v, nửa thời gian còn lại đi với vận tốc u. a. Xe nào đến B trước và trước bảo lâu b. Tính khoảng cách hai xe khi có một trong hai xe đến B 20 điểm cực ngon luôn ạ, votes 5 sao, thả tim cảm ơn, bình luận, và ctlhn nữa ạ,... mọi người trả lời giúp em ạ
vẽ tranh phông nền ở ngoài đẹp có tâm
mô tả về một hoạt động kinh tế của thành phố Hà Nội .
Loga.vn - Cộng Đồng Luyện Thi Trực Tuyến