1. give robots/ themselves/ the job they can’t / Americans / want to do/ do or don’t Americans_______________________________________________________ 2. robot-loving people/ The Japanese/ the most /in the world/ are probably The Japanese the most robot-loving people are probably in the world _____________________________________________________ 3. very eager/ with robots/ In the USA,/ are not/ to interact/ people In the USA, ____________________________________ 4. see their robots/ get emotional/ Japanese people/ as companions / that they can/ support from Japanese people _________________________________________ 5. at home when/ leave their phones/ that students should /Many people believe/ they go to school Many people believe ______________________________________ 6. walking to or/ feels threatened, / call for help/ If a student is / from school and/ he or she can If a student is ________________________________________ 7. spend their time/that some students/ listening in class/ Teachers say/ texting instead of Teachers say _____________________________________________ 8. make rules for/ to use their phones/ students are allowed / Schools should/ when and where/ Schools should __________________________________________________ 9. advanced robot / is the/ in the world/ Asimo/ most technologically/ Asimo ______________________________________________________ 10. get them/ their mobile phones/ to come and / Students use/ to call their parents Students ___________________________________________________________
Chỉ có 1 bài thôi! Nhanh nhanh giúp mình với ạ! Mình cảm ơn nhiều!:)))
I. Choose the word whose underlined part is pronounced differently from the others. 1. a. ride b. excite c. ridden d. beehive 2. a. pasture b. vast c. brave d. farm
Giúp mình bài này với cảm ơn nhiều ♥️♥️♥️
Câu 1:Hơn 1000 năm đấu tranh giành độc lập,tổ tiên ta đã để lại những gì?Là học sinh em cần làm gì để bảo vệ thành quả đó? Câu 2:Vì sao nói những việc làm của Khúc Thừa Dụ đã chấm dứt trên thực tế ách thống trị của phong kiến Phương Bắc? Câu 3:Nêu ý nghĩa lịch sử của chiến thắng Bạch Đằng năm 938?Ngô Quyền đã có công như thế nào trong cuộc kháng chiến chống quân Nam Hán xâm lược lần thứ 2? ai làm đc và giỏi thì cho vote và câu trả lời hay nhất nha.Cảm ơn tất cả mọi người nha
Tìm m để đa thức f(x) = (m -1)x2 – 3mx + 2 có một nghiệm x = 1
Giải thích giúp e câu này với ạ
Giúp mình lẹ bài này nha, thanks
1: to remember / should / new words / we / What / do / ? What ...................... 2: the grammar rules / to memorize / the students / told / The teacher / . The teacher .............................. GIÚP MÌNH SẮP XẾP VỚI
Loga.vn - Cộng Đồng Luyện Thi Trực Tuyến