We couldn't solve the problem until our teacher arrived.A.Not until we solved the problem could our teacher arrive.B.When our teacher arrived, we solved the problem.C.Until our teacher arrived, we were able to solve the problem.D.Not until our teacher arrived could we solve the problem.
Cho hàm số \(y = \sqrt {3x - {x^2}} .\) Hàm số đồng biến trên khoảng nào?A.\(\left( {0;\,\,2} \right)\)B.\(\left( {0;\,\,\dfrac{3}{2}} \right)\)C.\(\left( {0;\,\,3} \right)\)D.\(\left( {\dfrac{3}{2};\,\,3} \right)\)
______, he kept on smoking.A.In spite he has bad coughB.In spite of his bad coughC.As his bad coughD.Because of his bad cough
\(\,25,04 \times 3,5\)A.86.74B.87.6C.87.64D.84.67
Tìm tập hợp các giá trị của tham số \(m\) để phương trình \({x^3} - 3{x^2} + m = 0\) có ba nghiệm thực phân biệt.A.\(\left( {0;4} \right)\)B.\(\left( { - \infty ;0} \right)\)C.\(\left( { - 4;0} \right)\)D.\(\left( {4; + \infty } \right)\)
(8) ______A.fromB.byC.withD.of
(36).............A.onB.forC.withD.of
Parents are ____ by law to send their children to school.A.confidedB.obligedC.demandedD.conducted
Cho bảng số liệuNhiệt độ trung bình tháng của Hà Nội và TP.Hồ Chí Minh(Đơn vị:°C)Căn cứ vào bảng số liệu, cho biết nhận xét nào sau đây không đúng về nhiệt độ của Hà Nội và TP Hồ Chí Minh ?A.Nhiệt độ trung bình tháng VII ở Hà Nội cao hơn TP Hồ Chí Minh.B.Biên độ nhiệt trung bình năm của Hà Nội nhỏ hơn TP Hồ Chí Minh.C.Số tháng có nhiệt độ trên 20°C ở TP Hồ Chí Minh nhiều hơn Hà Nội.D.Nhiệt độ trung bình tháng 1 ở Hà Nội thấp hơn TP Hồ Chí Minh.
I will be grateful ______ Susan _______ her support during my time of need.A.with/forB.off/toC.in/forD.to/for
Loga.vn - Cộng Đồng Luyện Thi Trực Tuyến